Hemma =)

Nu är man hemma i Krångede, ätit middag med familjen eftersom mamma fyller 41 (hihi) på måndag.
Tittar lite smått på melodifestivalen, men inget att se egentligen.
Ska åka och hämta lilla pojkvännen som fixat skotern, eller ja, i alla fall gjort ett tappert försök till att få den att fungera som den ska.

Igår va vi och hälsade på Lena och Magnus.
Fick hjälpa till med bröllopsinbjudningar, hemma gjorda för övrigt. Väldigt jobbigt att sitta och klippa och klistra, men också väldigt roligt =)
Gosade me Elias också =D han är ju världens sötaste och lugnaste bebis =)

Och imorgon ska man jobba för allra första gången på det nya stället.
Hoppas bara man inte gör några misstag =/
Blir så annorlunda att inte kunna följa efter någon hela tiden, och att alltid ha någon att fråga om man undrar över något. Men de finns ju telefon i alla fall.

Jag har kännt mig så himla konstig dom senaste dagarna.
Yr och "snurrig" hela tiden, vet inte riktigt vad det är för fel på mig.
Kollade blodtrycket men det låg bra, 120/70.
Om man inte blivit bra till fredag nästa vecka ska man uppsöka en läkare och få dödsdomen, usch.

Nej, nu ska jag åka och hämta älsklingen och sen hem =)
/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0