Dålig uppdatering?

Har fått vissa kommentarer om att man uppdaterar alldeles för sällan =p Får väl ta och göra ett ryck nu.

Idag fyller man år 21 numera =D
Har inte fått några presenter idag, men förra veckan fick jag en ny vattenkokare och ett slags rivjärn av mamma, pappa och lillasyrran.
Kalas blir de ännu nästa helg, troligtvis.

I helgen jobbade man. lördag 7-17 och söndag blev det 7-14, var tvungen att sluta tidigare eftersom att man börjar bli sjuk nu. I påsk ska man jobba lite också, men bara om man blir frisk.

Den senaste tiden
Ja, på den senaste tiden har detta hänt: ..... ganska lite för att vara exakt.
Har börjat gå och på långpromenader med Gunilla från klassen som också har en hund, en tik, så min lilla Sam tycker jättemycke om henne =D
Vet inte om jag har berättat detta, men 2 nya tatueringar blir det den 4 juni =D Lägger upp bilder på dom så fort dom sitter där dom ska.

Nej, nu ska man gå på akuten. Fick ett sms av min lillasyster att hon var på väg på akuten, så jag ska dit nu och trösta henne lite, eller ja, iaf försöka.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Ohooooj, grattis i efterskott då =) Dom där tatueringarna kommer bli skitsnygga :)

2009-04-09 @ 11:27:29
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0